Secundar.ro foloseste cookies. Navigand in continuare, iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Afla mai multe

Termeni si conditii

Termeni si conditii

     Utilizarea site-ului www.Secundar.ro ( denumit in continuare Secundar.ro ), implica acceptul dumneavoastra in mod expres si neechivoc al termenilor si conditiilor de utilizare definite mai jos. Site-ul www.secundar.ro apartine societatii S.C. ISIN SHOP S.R.L. ,cu domiciliul in Drobeta Turnu Severin, Str. Aleea Alunis, Nr. 8, Bl. B4, Ap 7, Cod unic inregistrare: RO32837183, Nr Reg. Com. : J25/68/2014.

     A. Plasarea unei comenzi catre Secundar.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din sectiunea "Cum cumpar".

     Informatiile furnizate catre Secundar.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse ( efectuarea comenzilor ), conform legilor in vigoare. Secundar.ro nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata. Secundar.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

     Preturile produselor sunt actualizate zilnic. Preturile din comenzi sunt valabile 3 zile lucratoare din momentul confirmarii acestora. Pentru produsele cu disponibilitatea "Nu este in stoc", Secundar.ro nu poate garanta pretul. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii, inclusiv dupa confirmarea disponibilitatii produsului. Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in LEI si includ TVA ( 19% ). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

    Produsele pot fi rezervate din stocul Secundar.ro pentru maxim 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

    Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 20% din valoarea produsului.

    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Secundar.ro va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare. Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza ( de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata ).

     In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte, din cauza unor erori tipografice, erori in stabilirea preturilor sau informatiile primite de la furnizori despre produs se dovedesc a fi gresite, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

     Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila. Secundar.ro isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat ( agresiv, licentios etc. ) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

     Secundar.ro isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.

     Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. In urma vizitarii site-ului Secundar.ro, in browserul dvs se stocheaza un cookie care ne apartine. 

     Informatiile si reclamele specifice Secundar.ro sunt cu caracter optional, ele putand fi solicitate prin abonarea la Newsletter. De asemenea se poate oricand renunta la ele, prin dezabonarea din cadrul site-ului Secundar.ro. Utilizatorii au dreptul sa ceara stergerea datelor personale din cadrul acestui site, dreptul acestora fiind exercitat printr-o cerere scrisa si adresata conducerii Secundar.ro la adresa: office@secundar.ro.

     Furnizarea datelor corecte ale utilizatorilor este obligatorie, acestea fiind necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor de facturare si livrare a produselor comandate. Refuzul dumneavoastra sau oferirea de informatii false face imposibila desfasurarea livrarilor de produse, iar Secundar.ro este absolvit de orice vina in desfasurarea incorecta a comercializarii de produse catre dumneavoastra.

     S.C. ISIN SHOP S.R.L. nu se face responsabila de dezvaluirea de informatii cu caracter personal in cadrul siteului de catre utilizatorii sai, precum si pe alte pagini gen FACEBOOK, TWITTER, GOOGLE+, etc. unde pot fi accesate de un public larg, in afara de cele cu caracter de inregistrare din site: logare cont, istoric comenzi, date personale de inregistrare, adrese de livrare si facturare. Secundar.ro poate furniza unor persoane competente informatii statistice colective in legatura cu numarul, profilul sau alte caracteristici ale utilizatorilor sai, in scopul analizarii acestora. Aceste informatii nu vor include date de identificare personala.

     Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta politicilor de confidentialitate si a termenilor si conditiilor procesatului de plati, in cazul de fata al procesatorului plationline.ro, iar Secundar.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.

     Secundar.ro poate include in site link-uri catre alte site-uri, aflate sau nu in proprietatea S.C. ISIN SHOP S.R.L. Secundar.ro nu poate fi in nici o circumstanta responsabil pentru continutul acestor site-uri.

     Secundar.ro si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare in ceea ce priveste preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Secundar.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva si de a anunta clientul in cel mai scurt timp posibil despre eroarea aparuta.

     Secundar.ro stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti prin intermediul site-ului propriu sau alte mijloace de comunicare publica sau privata. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

     Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie. Secundar.ro nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.

     B. Elemente Definitorii

     Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. ISIN SHOP S.R.L. catre Cumparator, prin intermediul magazinului virtual www.secundar.ro

     Definitii :

     Contract - Contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila, in care partile sunt, Consumatorul pe de o parte si Vanzatorul pe cealalta parte.

     Vanzatorul (Distribuitor) - O persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre Consumator. In cazul de fata S.C. ISIN SHOP S.R.L.  , Cod unic inregistrare:  RO32837183 , Nr reg Com : J25/68/2014.

    Consumator (Cumparator) - O persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat comerciale.

      Distribuitor - O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.

     Finalizarea contractului de achizitie - Comanda facuta de Cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre Vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre Vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.

     Termeni si conditii - Intelegerea contractuala dintre Vanzator si Cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre Vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.

     Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - Toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

     Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

     Bunuri si Servicii - orice produs din magazinul online www.secundar.ro sau serviciu oferit de S.C. ISIN SHOP S.R.L., inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre S S.C. ISIN SHOP S.R.L., Cumparatorului.

     Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

      C. Drepturile de Proprietate Intelectuala 

      Continutul intergral al site-ului www.secundar.ro - grafica, logo, poze , descrieri, imagini, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email apartine S.C. ISIN SHOP S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

     Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al S.C. ISIN SHOP S.R.L. se pedepseste conform legilor in vigoare.

     S.C. ISIN SHOP S.R.L. respecta dreptul la proprietea intelectuala a tertilor. In cazul in care considerati ca Secundar.ro contine informatii ce incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de email office@Secundar.ro.

     D. Drepturile Utilizatorului ( Cumparatorului )

     Prin accesarea domeniului www.secundar.ro utilizatorul accepta termenii si conditiile enumerate pe aceasta pagina. Accesarea si utilizarea acestui domeniu presupune ca se asuma riscul si responsabilitatea totala pentru utilizarea sa. Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si administratorul site-ului Secundar.ro si trebuie executata de către ambele parti. Aceasta inseamna ca Secundar.ro se obliga sa livreze produsele sau serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii. Clientul, nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care, produsele sunt trimise si neridicate in termen de 7 zile de la confirmarea livrarii.

     E. Plata Produselor

     Secundar.ro va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra  :

     1. Ramburs la livrare : contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza sau la oficiul postal . Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul .

     2. Prin ordin de plata :

  • Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un operator al site-ului Secundar.ro;
  • Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C. ISIN SHOP S.R.L. . Datele necesare pentru plata prin ordin de plata sunt urmatoarele: Nume firma S.C. ISIN SHOP S.R.L. , IBAN : RO25BTRLRONCRT0259070202 BANCA TRANSILVANIA , Cod unic inregistrare RO32837183 , Nr reg Com : J25/68/2014. Pentru plata prin ordin de plata selectati in procesul de finalizare : "Plata in avans prin ordin de plata".

     3. Plata online prin Card :

  • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). 
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
  •  Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
  • Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat: codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
  • Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
  • Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
  • Procesarea datelor de card se face pe serverele plationline.

     Atentie! Inainte de a achita produse online cu cardul sau in rate pentru a evita eventualele situatii neplacute (achitarea unui produs ce nu mai este disponibil in acel moment, indisponibilitate ce poate aparea din cauze ce nu depind neaparat de noi ci si de furnizorii nostrii ce isi modifica stocurile in permanenta ), va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail pentru a va confirma disponibilitatea produsului si a termenului de livrare, apoi puteti aplica pentru plata acestuia cu cardul dvs de credit sau rate.

     F. Livrarea Produselor

     Livrearea comenzilor se poate face in 2 feluri :

  • 1. Prin Curier Rapid  ( Urgent Curier , coletul ajunge in 24-48 de ore daca produsele se afla pe stoc sau din momentul in care produsele ajung la noi de la diversi furnizori ). Plata rambursului si a taxelor se face in momentul primirii coletului la destinatie ( la dumneavoastra acasa ) sau la sediul firmei de curierat (in cazul in care nu va gaseste acasa). Rambursul reprezinta pretul produsului/produselor + taxa de transport ( 15 lei ). Se va expedia coletul prin curier ( Urgent Curier ) obligatoriu in toate orasele si comunele aflate in raza de acoperire , in caz contrat coletul se trimite prin Posta Romana . La comenzi de peste 300 lei livrarea este gratuita .
  • 2. Prin Posta Romana in sistem ramburs ( Coletul ajunge in 3-5 zile lucratoare daca produsele se afla pe stoc sau din momentul in care produsele ajung la noi de la diversi furnizori ). Se livreaza prin Posta Romana doar in satele si comunele care nu se afla in aria de acoperire a curierului . Coletul se plateste si se ridica personal ( cu buletinul de identitate ) de la Oficiul Postal de care apartine adresa dumneavoastra din buletin ( este obligatoriu ca adresa de livrare sa corespunda cu adresa din buletin ). Rambursul cuprinde pretul produsului/produselor + taxa postala ( 15 lei ). La comenzi de peste 300 lei livrarea este gratuita .

     Site-ul Secundar.ro face eforturi permanente pentru a asigura o livrare cat mai sigura, rapida si lipsita de probleme ( de aceea produsele sunt impachetate in folii anti-soc, coletele sunt marcate "fragil" si sunt asigurate pe toata durata a transportului ) . Daca totusi apar orice fel de probleme, va rugam sa ne contactati imediat . Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB  sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

     Urmarire expeditie

      Pentru a urmari statusul unei expeditii vizitati aceasta pagina

G. Garantia produselor

A. TERMENI GENERALI:

Toate produsele comercializate de site-ului Secundar.ro beneficieaza de garantie nationala de 24 luni. Produsele sunt originale, contin toate elementele producatorului ( cutie, manual utilizare ) si vin insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legile O.G. 21/1992 , O.G. 174/2008 si Legea 449/2003 si nu afecteaza drepturile consumatorilor.  La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar de serie sau ambalaj ), impreuna cu accesoriile si documentele aferente: factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.Garantia bunurilor si serviciilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. ISIN SHOP S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii prezentat in pagina de contact.  Produsele insotite de certificate de garantie ale producatorilor sau ale furnizorilor beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora. Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator sau furnizor si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator sau furnizor, la nivel national. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.Va rugam sa ne contactati inainte de a trimite un produs in garantie pentru a stabili defectiunea si gradul acesteia, deoarece este posibil sa fie o problema ce nu va necesita trimiterea produsului in service.

Calitatea produselor este certificata de catre producatorul/furnizorul international al acestora.Vanzatorul acorda Consumatorului o garantie comerciala independenta si suplimentara fata de garantia acordata prin lege. Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului, pentru care se acorda o garantie in limita termenului de doi ani de la data cumpararii acestuia. In cazul in care producatorul international al produsului a proiectat si a construit produsul pentru o durata medie de utilizare, si aceasta este mai mica de doi ani, termenul de doi ani se reduce la aceasta durata . Drepturile conferite consumatorului prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.Pentru a putea beneficia de garantia comerciala, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 30 de zile de la data cumpararii produsului.Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare - cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc.- miscari sportive, profesionale sau casnice etc.); interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a furnizorului international al produsului; nerespectarea instructiunilor comunicate prin orice mijloace de catre vanzator sau service ; supunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate; aducerea produsului in contact cu medii distructive (praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice agresive, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida etc.); uzura; expunerea ceasului in apropierea magnetilor sau a diverselor aparate care genereaza campuri electrostatice sau electromagnetice, cum ar fi boxele audio, telefoanele mobile, computerele, televizoarele, frigiderele, etc sau in afara intervalului de temperatura (de regula 5°C ÷ 35°C) in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente ale mecanismului; setarea datei ceasului intre orele 09.00 p.m. si 02.00 a.m. deoarece este posibila deteriorarea mecanismului sau; mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului si nesolicitarea schimbarii acesteia de catre service atunci cand apar primele semne de functionare anormala.
Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, unde pot aparea pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, consumatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile comunicate prin orice mijloace de catre vanzator .

B. TERMENI SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:

Va rugam sa studiati certificatul de garantie si manualul produsului unde aveti instructiunile de folosire inainte de a-l utiliza. Nu depasiti limitele pentru care produsul a fost conceput intrucat aceasta poate duce la pierderea garantiei.

Produsele comercializate de S.C. ISIN SHOP S.R.L. sunt originale, insotite de cutie, factura, certificat de garantie si manual, acestea beneficiind de o garantie de 2 ani, valabila incepand din momentul achizitionarii produsului. Garantia produselor este valabila numai insotita de certificatul de garantie si de factura fiscala. Ea acopera defectele aparute ca vicii ascunse, defecte de fabricatie, defecte aparute in urma unei utilizarii corespunzatoare. Reparatiile nu trebuie sa depaseasca pretul de achizitie al produsului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Garantia oferita ceasurilor achizitionate de pe www.secundar.ro se refera doar la mecanismul produsului. Garantia nu cumprinde geamul, cureaua sau bratara dupa caz, materialul carcasei, bateria pentru modelele avand mecanism quartz. Termenul de garantie pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul emiterii facturii fiscale. In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului bunul primeste respingere de garantie.

Pentru modelele de ceasuri cu pietre, Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea produsului din motivul caderii pietrelor.Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata ceasului din cauza accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acestuia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.

Aceasta garantie include doar faptul ca ceasul merge, mecanismul, limbile indicatoare si cadranul ceasului. Orice reparatii la aceste parti se vor efectua in mod gratuit sau se va inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se comfirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a ceasului de catre comparator. In cazul inlocuirii, producatorul nu garanteaza ca va fi livrat acelasi model de ceas. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model similar avand valoare echivalenta. Garantia pentru ceasul de inlocuire livrat va fi valabila pe o perioada de doi ani de la data livrarii.

Conform O.G. 21/1992, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produsul in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imprumutabile consumatorului. Conform aceleiasi ordonante, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de nefunctionare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului, se face numai dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputabila cumparatorului. Reparatiile de service pentru piesele care nu sunt incluse in aceasta garantie, cum ar fi inlocuirea bateriilor, sticlei, carcasei, butonului, bratarii sau curelei vor fi facturate cumparatorului.

1. Garantia nu acopera defecte survenite datorita unei utilizari necorespunzatoare si anume:

  • Nerespectarea clasei de rezistenta apa a produsului si depasirea acestor limite;
  • Defecte datorate socurilor mecanice in cazul in care produsele nu au specificata o astfel de rezistenta;
  • Orice fel de interventii neautorizate asupra mecanismului ceasului atrag anularea garantiei;
  • Defecte mecanice ( lovituri, crapaturi, ciobiri, componente si piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate);
  • Oxidarea suprafetelor metalice datorita unei aciditati crescute a pielii ( corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice );
  • Defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
  • Pentru ceasurile cu bratara de piele , silicon sau  metal ( titan, otel , inox ) evitati interactiunea cu focul, apa, detergenti sau produse petrochimice care pot afecta textura materialului ; Pentru ceasurile cu bratari rigide, casabile ( ceramica sau sticla ) evitati orice fel de lovituri , socuri sau teste de rezistenta care pot duce la afectarea integritatii sau chiar la ruperea bratarii. Mentionam faptul ca garantia cuprinde strict partea de mecanism.  
  • Supunerea la variatii mari de temperatura a acestora, prezenta de arsuri, topiri;
  • Prezenta in interiorul ceasului a lichidelor, metale, corpuri straine;
  • Nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
  • Deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
  • Durata de viata a bateriei ( bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii );
  • Deteriorari derivate din uzura, vechime ( zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale );
  • Defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare ( interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului).

2. Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

  • Reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;
  • Pierderea certificatului de garantie;
  • Bunul primeste respingere de garantie.

3. Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:

  • Repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
  • Inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.

4. Metode de protejare si intretinere:

  • Nu trageti niciodata coroana daca ceasul nu este uscat complet si nu folositi butoanele sau coroana cand ceasul este in apa sau este umed;
  • Daca este condens in interiorul ceasului, trageti coroana in pozitie externa si puneti ceasul la uscat, in loc cat mai cald si lipsit de umiditate;
  • Pastrati ceasul intr-un loc cat mai uscat pe durata transportului sau a depozitarii;
  • Evitati diferentele de temperatura. Acestea produc condens in interiorul ceasului;
  • Daca ceasul are baterie si nu il purtati o perioada mai indelungata de timp, este recomandabil ca pentru perioada cat depozitati ceasul sa scoateti bateria din ceas;
  • Pentru a curata ceasul folositi o carpa moale inmuiata intr-o solutie moderata de detergent neutru. Nu folositi niciodata detergenti volatili;
  • Verificati din timp in timp starea curelei sau a bratarii, precum si a axelor telescop care sustin carcasa. Scad astfel sansele de a pierde ceasul de la mana prin deteriorarea accidentala a acestora;
  • Nu expuneti ceasul la variatii de temperatura mari sau la umiditate, la soare sau campuri magnetice;
  • Intotdeauna dupa inot, clatiti ceasul cu apa calduta si folositi o carpa moale pentru uscare. Asigurati-va ca inainte de clatire coroana este insurubata, iar indicatorii cronografului (daca este cazul) sunt in pozitia initiala. Nu activati functia cronograf si nu schimbati data si ora sub apa. Daca apa este sarata este indicat sa spalati ceasuri cu sapun si cu apa calduta;
  • De asemenea se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani.

5. Contraindicatii:

  • Evitati contactul pe termen indelungat cu detergenti de orice tip, deoarece pot sa atace garniturile, bratarile din piele;
  • Nu folositi produsele cosmetice in timp ce purtati ceasul la mana, intai va asigurati ca dupa ce ati folosit o crema de corp aceasta a intrat in piele apoi puneti ceasul la mana;
  • Nu folositi ceasul cand faceti activitati ce implica expunere indelungata la apa, apa sub presiune, jeturi de apa daca acesta nu este rezistent la apa, conform specificatiilor din fabrica;
  • Nu schimbati niciodata data intre orele 20:00 - 04:00. Puteti strica mecanismul;
  • Este interzisa setarea orei si a calendarului prin rotirea indicatoarelor in sens invers al acelor de ceasornic (de la dreapta la stanga);
  • Este general acceptat ca unele ceasuri sa isi schimbe automat data intre orele 00:00 - 04:00;

6. Protectia la umiditate

Unul dintre cei mai importanti parametri ai ceasurilor este gradul de protectie fata de umiditate si apa in general. Standardele existente in acest domeniu in momentul actual clasifica ceasurile in mai multe categorii in functie de acest parametru. Producatorul specifica gradul de protectie la umiditate si apa al ceasului prin inscriptionarea pe capacul acestuia sau pe cadran a unui text de tipul "Water Resistant"/"Water Resistant 30 M" sau "Water Resistant 50 M" sau "Water Resistant 100 M" sau "Water Resistant 200 M" etc. In functie de incriptionarea de pe ceasul dvs se pot efectua, cu precautia necesara, activitatile prevazute in tabelul de mai jos sau echivalente. In tabelul de mai jos sunt prevazute actiunile permise/nepermise in vederea pastrarii nealterate a etanseitatii ceasurilor.

Categ.

Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului

Contact accidental cu apa, stropi, spalat pe maini

Contact frecvent cu apa (de ex. dus)

Inot de suprafata

Scufundari neprofesionale, Sarituri in apa

Scufundari profesionale

Folosirea coroanei sau a butoanelor sub apa

I

Fara rezistenta la apa

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

II

Cu indicatie WR (Water resistent)

Da

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

III

30m/ 3ATM/ 3Bar/ 100ft

Da

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

IV

50m/ 5ATM/ 5 Bar/ 165 ft

Da

Da

Nu

Nu

Nu

Nu

V

100m/ 10ATM/ 10Bar/ 330 ft

Da

Da

Da

Nu

Nu

Nu

VI

200m/ 20ATM/ 20Bar/ 660 ft

Da

Da

Da

Da

Nu

Nu

VII

peste 200m/  20ATM/ 20Bar/ 660 ft

Da

Da

Da

Da

Da

Nu

 

Gradul de protectie la umezeala sau etanseitatea ceasului este variabila pe timp lung in functie de anumiti factori, cum ar fi: uzura ceasului, nivelul general de umiditate atmosferica, nivelul de poluare, modul de folosire a ceasului. De aceea este recomandat sa verificati gradul de etanseitate al ceasului, cel putin odata pe an, preferabil inainte de inceperea sezonului cald sau in cazul in care a suferit un soc puternic. De asemenea se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani. La fiecare interventie (de ex. schimbarea bateriei) trebuie verificate garniturile de etanseitate pentru capac, geam si coronita si daca este nevoie, inlocuite.

ATENTIE !! Toate produsele cumparate trebuiesc verificate de catre comparator in ceea ce priveste modelul, integritatea si aspectele estetice exterioare in momentul primirii prin curier, in cazul unor problem sau defecte exterioare , intocmindu-se un proces verbal cu firma de curierat. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul , culoarea, modelul sau defectiunile ce nu poti fi acoperite prin certificatul de garantie , si / sau care se datoreaza unor factori externi de orice natura, nu vor fi luate in considerare.

 

C . CARACTERISITIC GENERALE ALE PRODUSELOR – MODALITATE DE FUNCTIONARE SI SETARE


            Ceasurile automatice sunt mentinute in stare de functionare prin miscarea unui rotor semicircular, instalat pe spatele mecanismului, rotirea sa fiind determinata de miscarile naturale ale incheieturii mainii purtatorului. Dupa ce este scos de la mana, ceasul ar trebui sa functioneze aproximativ 2 zile (variind in functie de calibrul mecanismului). Daca mecanismul se opreste, este recomandat ca acesta sa fie incarcat manual, prin rotirea remontoarului in sensul acelor de ceasornic (de la stanga la dreapta) pana cand se simte o usoara rezistenta. Unele modele de mecanisme automatice nu permit reincarcarea de la remontoar; in cazul acestora, mentineti ceasul in pozitie orizontala, cu cadranul in sus, si efectuati cateva miscari circulare – acestea vor misca rotorul, care la randul sau va incarca ceasul. Ceasurile mecanice sunt mentinute in stare de functionare prin rotirea remontoarului pana cand se simte o usoara rezistenta, atunci cand acesta se afla in pozitia normala, lipit de carcasa. Este recomandat ca intoarcerea ceasului mecanic sa se realizeze in mod regulat, odata pe zi.

Acuratetea ceasului mecanic si a celui automatic este de ±10/30 de secunde pe zi.

Ceasurile quartz sunt alimentate de o baterie, iar acuratetea foarte buna a acestora – in medie ±15/20 de secunde pe luna – este asigurata de catre oscilatorul quartz, circuitul integrat si motorul stepper, cele trei componente principale ale sale. In situatia in care bateria ceasului se consuma, este recomandat ca aceasta sa fie inlocuita cat mai repede, pentru a evita scurgerea ei si, prin urmare, defectarea mecanismului. Aceasta operatiune trebuie efectuata doar intr-un centru service autorizat. Unele ceasuri quartz sunt echipate cu functia E.O.L. (end-of-life) care avertizeaza purtatorul asupra faptului ca bateria este pe punctul de a se epuiza. La activarea acestei functii, secundarul incepe sa se miste la intervale de cate 2 secunde (sau mai mult, in functie de modelul mecanismului), anuntand astfel ca ceasul va mai functiona doar o perioada scurta de timp si, simultan, salvand din putina energie ramasa. In perioada in care secundarul se misca la intervale de cate 2 secunde, contorizarea timpului se face in continuare corect in interiorul circuitului integrat, indicatoarele de pe cadran afisand ora in mod corespunzator.

Energia necesara ceasurilor cu mecanism kinetic pentru a functiona este generata de un rotor, la fel ca in cazul mecanismului automatic. Diferenta ar fi aceea ca energia cinetica generata de catre rotor este transformata in energie electrica si apoi stocata intr-o baterie reincarcabila. Mecanismul kinetic imbina tehnologia ceasului automatic cu cea a ceasului quartz, obtinandu-se un ceas cu alimentare mecanica, dar care dispune de acuratetea unui ceas quartz. Rezerva de energie a unui ceas cu mecanism kinetic poate ajunge la cateva luni, chiar si pana la cativa ani. Inainte de a efectua orice setari cu ajutorul remontoarului, verificati daca ceasul este echipat cu remontoar standard sau infiletabil. Verificarea se face astfel: in pozitia in care remontoarul este lipit de carcasa, rotiti-l in sens invers acelor de ceas. Daca remontoarul nu se indeparteaza de carcasa in urma rotirii, inseamna ca este un remontoar standard. Trageti-l usor inspre pozitiile exterioare pentru a face setarile necesare. Daca atunci cand rotiti remontoarul in sens invers acelor de ceas, observati ca acesta se desfileteaza, continuati pana cand este desfiletat complet. Intreaga operatiune trebuie efectuata cu deosebita atentie si fara a forta sau brusca remontoarul. Atunci cand remontoarul a fost desfiletat complet, trageti-l in pozitiile exterioare pentru realizarea setarilor necesare. In cazul unui remontoar infiletabil este crucial ca dupa realizarea setarilor sa il infiletati complet, pana cand este lipit de carcasa. In caz contrar, exista riscul de a compromite rezistenta la apa a ceasului.

Setarea ceasului in cazul remontoarului cu doua pozitii:

1: pozitia de functionare (cea mai apropiata de carcasa)
2: pozitia pentru setarea orei (pozitia extrema - cea mai indepartata de carcasa)

Setarea orei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia extrema (2);
se roteste remontoarul in sensul acelor de ceas pana cand indicatoarele (orarul si minutarul) indica ora dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).

Pentru ceasurile cu coroana pe filet este absolut obligatoriu ca, dupa operatiunea de potrivire a datei si a orei, coroana sa fie refiletata. Acest lucru se face printr-o usoara apasare a coroanei spre carcasa (aliniat cu axul coroanei), concomitent cu rotirea acesteia in sensul miscarilor acelor de ceas (in sus). Se continua infiletarea pana cand se observa aproprierea completa a coroanei de carcasa.

 

Setarea ceasului in cazul remontoarului cu trei pozitii:

1: pozitia de functionare (cea mai apropiata de carcasa)
2: pozitia pentru setarea datei (si a zilei saptamanii - in functie de model) (pozitia intermediara)
3: pozitia pentru setarea orei (pozitia extrema - cea mai departata de carcasa)

Setarea orei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia extrema (3);
- se roteste remontoarul in sensul acelor de ceas pana cand indicatoarele (orarul si minutarul) indica ora dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).

Setarea datei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia intermediara (2);
- se roteste remontoarul in sensul corect pana cand este afisata data dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).
Atentie: nu este recomandat sa modificati data in intervalul orar 09:00 p.m. si 02:00 a.m., intrucat este posibil ca data sa nu se seteze corect in ziua urmatoare si, de asemenea, se poate deteriora mecanismul.

* Pentru modelele de ceasuri care afiseaza atat data, cat si ziua saptamanii, setarea datei se realizeaza rotind remontoarul (tras in pozitia 2) in sensul acelor de ceas, iar setarea zilei se realizeaza rotind remontoarul in sens invers acelor de ceas.

Ceasuri cu functia cronograf

            Aceste tipuri de ceasuri pot fi recunoscute usor dupa cele trei countere (subcadrane) pe care regasim unitati de masurare a timpului*. Aceste unitati difera in functie de calibrul mecansimului – pot fi ore, minute, secunde, zecimi de secunda, sutimi de secunda, etc.

Modul de functionare este urmatorul:
Buton A: se porneste cronograful
Buton A: se opreste cronograful
Buton B: se reseteaza cronograful

Observatie: operarea cronografului este posibila doar atunci cand remontoarul este in pozitia 1 (lipit de carcasa).
* A nu se confunda cu ceasurile multifunctionale, care de asemenea au trei countere, dar care nu pot masura la comanda utilizatorului intervale de timp, ci doar afiseaza in countere elemente precum ziua saptamanii, ora in format 24 de ore, data, fazele Lunii, etc.

Consumatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a reviziilor acestuia in cadrul service-ului ,care este unitate autorizata de catre furnizorul international al produsului sa efectueze operatiuni de intretinere sau operatiuni de constatare si de remediere.

In caz de contact accidental al produsului cu substante care-i pot cauza deficiente, acesta nu trebuie curatat pe cont propriu, ci doar tamponat usor cu un material textil moale, dupa care consumatorul va solicita remedierea eventualelor deficiente in cadrul service-ului, contra cost.

ATENTIE! Consumatorul poate beneficia de orice garantie legala doar daca: sunt indeplinite prevederile prezentului document, reclama catre service in termenul legal de garantie o deficienta reala a produsului, si preda catre service produsul reclamat, in mod direct sau prin intermediul unui serviciu de curierat la libera sa alegere, insotit de factura sa de cumparare, Codul  de service si de data emiterii acestuia (furnizate automat in urma completarii si trimiterii online a Procesului Verbal precum si certificatul international de garantie, in cazul in care acesta a fost livrat Utilizatorului la cerere, pentru uz in afara Romaniei*).
            In cazul trimiterii produsului prin intermediul unui serviciu de curierat, consumatorul trebuie sa inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele informatii obligatorii:

  • Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
  • Destinatar: Sc Isins Shop Srl, Str Aleea Alunis , Nr 8, Bl B4, Ap 7, Drobeta Turnu Severin, Judetul Mehedinti;

Orice deficienta a produsului se remediaza gratuit de catre service in toate cazurile in care consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului si service constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie. In orice alte situatii, deficienta produsului constatata de catre service se remediaza contra cost, si anume pe costul exclusiv al consumatorului.

Daca se constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni acoperite prin garantie, acesta se remediaza gratuit, iar costurile de transport al produsului, si costurile service-ului de constatare a deficientei se vor suporta exclusiv de catre vanzator, spre deosebire de cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost.

In cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost, service-ul va face cunoscute online consumatorului, in contul acestuia, costurile de transport al produsului si costul constatarii deficientei de catre service, precum si costul de remediere a acestei deficiente, ofertat consumatorului sub rezerva acceptarii sale si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare la furnizorul international al produsului. Toate aceste costuri trebuie acceptate online de catre consumator, in contul sau, si trebuie achitate catre service. Plata integrala de catre consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca vanzatorul sa-i poata restituia acestuia produsul remediat.

ATENTIE! In cazul in care consumatorul nu este de acord cu costul de remediere ofertat de catre service si solicita restituirea produsului fara efectuarea remedierii, acesta trebuie sa achite in avans costurile de restituire mai sus mentionate, cu exceptia costului de remediere. In situatia in care consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data postarii pe website a acestora in contul consumatorului, acestsa va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare.  Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea vanzatorului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului. Din momentul in care service-ul ia la cunostinta de deficienta reclamata (adica, constata ca aceasta exista si ca este acoperita de garantie in cadrul termenului de garantie) are obligatia legala sa o remedieze in termen de 15 zile, consumatorul putand fi de acord online cu extinderea acestui termen daca materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile la furnizorul international al acestora.

Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Vanzatorul isi rezerva dreptul sa retraga sau sa introduca partial sau complet din/in comercializare orice modele, linii sau game de produse astfel incat, la cerere, cu exceptia cazurilor in care deficientele se remediaza contra cost, consumatorului i se va inlocui produsul cu un altul similar, daca produsul nu poate fi remediat prin intretinere si/sau prin reparare. In caz de inlocuire a produsului sau de rezolutiune a contractului de vanzare la distanta, vanzatorul va retine produsul inlocuit.

Consumatorii au obligatia sa elimine deseurile care fac obiectul unei colectari selective ()

* Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil prezentul certificat de garantie

 

     C.  COSTURI TRANSPORT

     Daca defectiunea reclamata de cumparator face obiectul garantiei S.C. ISIN SHOP S.R.L. va ofera gratuitatea serviciului de curierat de la cumparator catre S.C. ISIN SHOP S.R.L. si de la S.C. ISIN SHOP S.R.L. catre cumparator. In cazurile in care se constata ca defectiunea nu face obiectul garantiei costurile de transport tur-retur, prin curier rapid, vor fi suportate de cumparator. S.C. ISIN SHOP S.R.L. accepta doar coletele la sediul societatii indicata in pagina contact fara ramburs.

     D.  RETURUL LA CLIENT

     Dupa readucerea produsului in stare de functionare termenele de expediere prin curier sunt de 24 - 48 de ore sau prin posta romana de 3-5 zile lucratoare.

    H. Returnarea Produselor Comandate

     Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate ( in cazul parfumurilor acestea trebuie sa fie sigilate ), fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

     Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Aceasta returnare se va face intr-un cont specificat de catre client. Pentru aceasta este nevoie sa ne furnizati numele detinatorului contului si codul IBAN al acestuia. Pentru mai multe detalii cu privire la returnarea produselor studiati sectiunea "Returnarea Produselor". Formularul de retur se poate gasii aici sau aici

     I. Drepturile si Obligatiile S.C. ISIN SHOP S.R.L. ( Secundar.ro )

  • S.C. ISIN SHOP S.R.L. isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
  • Informatiile prezentate pe site-urile Vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre S.C. ISIN SHOP S.R.L. fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa S.C. ISIN SHOP S.R.L. face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametri pentru care a fost achizitionat;
  • Comunicarea cu magazinul se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  • S.C. ISIN SHOP S.R.L. poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. S.C. ISIN SHOP S.R.L. va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

     J. Drepturile clientilor

     Pe site-ul www.secundar.ro, utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. S.C. ISIN SHOP S.R.L. nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

     Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de catre www.secundar.ro si furnizorii sai numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din contul de inregistrare, precum si datele din formularul de comanda vor fi folosite pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, informari despre eventualele promotii, etc.

     Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

     K. Politica de Confidentialitate 

     S.C. ISIN SHOP S.R.L. este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal . S.C. ISIN SHOP S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. S.C. ISIN SHOP S.R.L. garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.  Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email office@secundar.ro sau la numarul de telefon 0743 473 409 | 0762 363 813. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

     L. Concilieri si Sesizari 

     Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

     Termenii si conditiile prezentului contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Secundar.ro si Cumparator, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

     Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a Bunurilor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Daca intampinati orice fel de probleme cu privire la o comanda, probleme ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la numerele de telefon 0743 473 409 | 0762 363 813 sau ne puteti scrie pe adresa contact@secundar.ro. De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina de contact. Daca produsele livrate dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la office@secundar .ro si are dreptul de a refuza ridicarea produsului.

     M. Declinarea Responsabilitatii

     Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietate a firmei S.C. ISIN SHOP S.R.L. si a partenerilor sai si a fost alcatuit in stransa colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, S.C. ISIN SHOP S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre furnizorii fiecarei marci.

     De asemenea imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini cu titlu de prezentare in orice mod ( culoare, aspect etc.) S.C. ISIN SHOP S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, S.C. ISIN SHOP S.R.L. isi asuma dreptul de a nu onora comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a furnizorului.

     N. Politica de Returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

     Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre Cumparator. Aceasta returnare se va face intr-un cont specificat de catre client. Pentru aceasta este nevoie sa ne furnizati numele detinatorului contului si contul IBAN al acestuia. 

      Produsele comandate se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise ( cu exceptia costurilor de livrare tur - retur ). Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, modificari, ajustari bratara sau alte semne de uzura sau purtare ( in cazul parfumurilor se accepta returnarea doar produselor sigilate ).

      In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. ISIN SHOP S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform contitiilor aratate mai sus.

     Costul transportului produselor de la Cumparator catre S.C. ISIN SHOP S.R.L. revine in responsabilitatea Cumparatorului.

     Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, factura, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar S.C. ISIN SHOP S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare.

     S.C. ISIN SHOP S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 70% din valoarea initiala a produsului. Returnarea produselor defecte este gratuita , iar returnarea produselor care nu prezinta defecte se face pe costul Cumparatorului.   

     In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi :

  • Contactati-ne telefonic sau prin e-mail pentru a ne furniza cat mai multe detalii , apoi completati formularul de retur de pe site ( vezi formularul la sectiunea "Returnare Produse" ). Completati formularul si in cazul in care indepliniti conditiile de returnare ale produsului veti primi acceptul nostru de retur al produsului;
  • Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Nu acceptam colete deteriorate sau necorespunzator ambalete si sub nici o forta cu Ramburs, returnarea sumelor de bani se face ulterior returnarii produsului in maxim 14 zile calendaristice. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport;
  • Dupa ce efectuati acesti pasi va rugam sa expediati produsul, printr-un curier rapid agreat ( Urgent Curier ) sau prin Posta Romana la adresa Aleea Alunis, Nr. 8, Bl. B4, Sc. 1, Ap 7, Drobeta Turnu Severin, precizand pe colet sau in rubrica destinata observatiilor "Returnare produs";
  • Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

    Nu se accepta colete sosite deteriorate, in acest scop se vor fotografia, intocmi un proces verbal de constatare a starii acestora de fata cu agentul de la curier sau cu angajatul postei romane ( recomandam ca schimburile sa fie facute prin curier rapid si nu prin posta romana ), urmand a fi returnate catre dumneavoastra in starea in care au fost primite.

     Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numerele de telefon 0743 473 409 | 0762 363 813 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa office@secundar.ro

     Categorii de produse ce nu se pot returna :

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau semne de purtare;
  • Produse ce au suferit interventii si modificari ( ajustari bratara, desfacere capac spate, inlocuire elemente componente, schimbare baterie ,etc );
  • Produse aduse pe comenzi speciale, decat daca sunt defecte de noi;
  • Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati.

     S.C. ISIN SHOP S.R.L. isi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat Cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 10 zile.

    Aici  puteti gasii formularul de returnare.

     O. Acceptarea

      Toate produsele comercializate de catre site-ul www.Secundar.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt originale, noi, in cutie proprie.

    

Documente atasate


Documente atasate